Президент Джо Байден хоче, щоб американці різко скоротили споживання бензину. І він хоче, щоб це паливо було настільки дешевим, наскільки він може його отримати.
Якщо ви відчуваєте там протиріччя, ви навряд чи самотні.
Протягом останніх кількох тижнів Байден закликав світ швидше боротися зі зміною клімату та поступово відмовитися від викопного палива, що його спричиняє. Але у вівторок він підтвердив, що США відкривають крани свого стратегічного нафтового резерву, випускаючи 50 мільйонів барелів, щоб знизити ціни на бензин, співпрацюючи з Китаєм, Індією, Японією, Південною Кореєю та Великобританією. Це відбувається менше ніж через тиждень після тривалий відкладений продаж орендних угод на розвідку нафти в Мексиканській затоці, що викликало лють екологів. Він навіть попросив ОПЕК швидшими темпами нарощувати видобуток нафти (картель відповів йому відсіч).
Політичний удар показує напруженість між довгостроковими кліматичними цілями Байдена і короткостроковими політичними реаліями. Він сповнений рішучості перевести США на більш чисті джерела енергії та обмежити викиди вуглецю. Але його адміністрація також пам’ятає про енергетичну кризу, яка хвилювала Європу в останні місяці. Президент не може дозволити собі підвищити ціни на енергоносії настільки високо, що виборці обернуться проти нього. Колишній міністр фінансів Ларрі Саммерс минулого тижня чітко заявив про небезпеку, коли сказав, що інфляція загрожує поверненням до влади колишнього президента Дональда Трампа, який назвав глобальне потепління обманом.
«Це складний канат», – сказав Ден Пікерінг, засновник та головний інвестиційний директор Pickering Energy Partners із Х’юстона. Не маючи серйозного прориву на кліматичній конференції ООН у Глазго, а також цілісної стратегії зниження цін на бензин, Пікерінг додав, що «ви виглядаєте не дуже добре, а це здається найгіршим місцем у світі для політика».
Якщо на кону майбутнє адміністрації Байдена, то й клімат. Заходи, спрямовані на сприяння видобутку нафти, ймовірно, означатимуть додаткові викиди в атмосферу протягом наступних років, що ускладнить досягнення мети обмеження потепління до 1,5 градуса за Цельсієм.
«Багато з того, що відбувається, матиме довгострокові шкідливі наслідки, особливо коли ми говоримо про дозволи на буріння, оренду, трубопроводи — ці речі не зникнуть», — сказав Мітч Джонс, політичний директор групи кампанії. Догляд за їжею та водою. «Тут немає чіткого, узгодженого, загального повідомлення, якщо ви не хочете сказати, що вони все ще пропагують використання викопного палива, тому що вони це роблять».
Представник адміністрації вказав на такі кроки, як швидкі дії Байдена щодо повернення до Паризької кліматичної угоди та інші дії виконавчої влади, як приклад лідерства, якого президент взяв у боротьбі з глобальним потеплінням. Президент визнає необхідність побудови нової, екологічно чистої енергетичної економіки, зберігаючи при цьому низькі витрати американських сімей у короткостроковій перспективі, сказав чиновник.
Президенти США з обох сторін вже давно розглядають високі ціни на енергоносії — особливо на бензин — як загрозу, і не без підстав. Окрім продуктового магазину, бензонасоса може бути найпомітнішим індикатором інфляції для споживачів, а різкий стрибок цін може змусити людей шукати когось звинувачувати, крім безликої нафтової компанії.
«Це найпрозоріша ціна в Америці», – сказав Деніел Сіммонс, який був посадовцем Міністерства енергетики при Трампі. «Люди бачать це щодня, це відображення економіки в цілому, і це дійсно лякає людей, побачивши такі високі ціни».
Адміністрація Байдена заявила, що її прагнення до збільшення нафти не суперечить її зусиллям скоротити викиди парникових газів вдвічі до кінця десятиліття. «Ви не можете просто закрити економіку всіх по всій планеті і сказати: «Добре, ми не будемо використовувати» викопне паливо», — сказав на початку цього місяця Джон Керрі, спеціальний представник президента США з питань клімату, коли його запитали про адміністрацію. просять ОПЕК вивільнити більше нафти.
Президент все ще хоче, щоб Сенат ухвалив його пакет програм соціальних та кліматичних видатків «Повернути краще», а повстання споживачів через інфляцію лише ускладнить це.
«Я не бачу конфлікту між довгостроковою політикою щодо зміни клімату та короткостроковою політикою, яка б захистила економічний добробут американців, які потребують», – сказала Емі Майєрс Джаффе, керуючий директор Лабораторії кліматичної політики. в університеті Тафтса. Це особливо вірно, за її словами, в той час, коли тривала пандемія Covid-19 змусила багатьох людей боятися користуватися громадським транспортом або літаками, садячи їх назад у автомобілі.
Протягом останнього року США та інші великі країни-споживачі нафти дедалі більше хвилювалися з приводу зростання цін. Це призвело до контакту Білого дому з ОПЕК та до дискусій між США та іншими країнами. Останніми тижнями команда Байдена обдумувала різні варіанти зниження цін на бензин. Крім випуску запасів, інші заходи, які обговорюються в Білому домі, включають припинення експорту нафти та обмеження використання біопалива.
Ціни на енергію є проблемою для Байдена так, як вони не були для них