(Bloomberg) — Азіатські торговці зрідженим природним газом поспішають забезпечити постачання зі США, де паливо є одним із найдешевших у світі, незважаючи на те, що ціни на нього стали найвищими за два десятиліття..
Компанії в Китаї та Японії, двох найбільших імпортерів, прагнуть закуповувати СПГ саме у США, і ведуть переговори з експортерами та портфельними гравцями, щоб зафіксувати поставки до березня, за словами трейдерів, які знають це питання. Компанії хочуть, щоб СПГ був пов’язаний з індексом Henry Hub, еталоном США, який торгується за часткою цін в Азії та Європі.
Глобальне зниження енергоносіїв призвело до зростання цін на газ і вугілля з Австралії до Нідерландів. Комунальні підприємства зайняті запасами палива до того, як у Північній півкулі настане зима, і попит на опалення зросте.
Хоча ціни на газ у США цього року зросли більш ніж вдвічі, вони все ще набагато дешевші, ніж на зарубіжних ринках, багато в чому через багатство сланцевих родовищ у Північній Америці.
Згідно з аналізом BloombergNEF, американський СПГ, відправлений в Азію цієї зими, може принести привабливий прибуток, при цьому чистий прибуток становить приблизно 25-26 доларів за мільйон британських теплових одиниць. Це майже найвищий рівень. Це також різко контрастує з минулорічним літом, коли поставки американського СПГ до Азії та Європи були нерентабельними, оскільки пандемія Covid-19 знизила попит на паливо.
За словами трейдерів, націнки настільки високі, що один вантаж із США обмінюється руками аж вісім разів, оскільки фірми прагнуть перепродати ту саму партію та отримати частину прибутку, за словами трейдерів.
За словами трейдерів, азіатські покупці СПГ прагнуть купувати американський газ на основі завантаження з терміналів на узбережжі Мексиканської затоки, а потім самі фрахтують доставку. Це призвело до підвищення чартерних ставок як в Атлантиці, так і в Тихому океані, а також викликало побоювання щодо заторів Панамського каналу, коли взимку вантажоперевезення досягають піку.